Veel gestelde vragen

• Veel gestelde vragen

Bedevaarten

Wij kunnen vele verschillende mensen meenemen.
Jongeren, ouderen ,  mensen afhankelijk van rolstoel, mensen die verzorging nodig hebben, mensen met een andere beperking..
Het beste is dat u even contact met een van ons opneemt om te vragen of er een belemmering  aanwezig is om mee te gaan.
Het  hotel waar we in Lourdes gebruik van maken is voorzien van een aantal kamers die geschikt zijn voor mensen met een beperking ( b.v  rolstoelen  of een grote badkamer )
Als organisatie hebben we de beschikking over een aantal rolstoelen, waar u tijdens de reis kosteloos gebruik van kunt maken.
Ook als u een eigen rolstoel mee wilt nemen is dat bespreekbaar.
Wij regelen, indien nodig, verzorging en of verpleging als u daar zelf niet voor kunt zorgen.
Vaak reizen er mensen met ons mee die familie banden hebben of bevriend zijn.
vader-zoon    moeder-dochter    zussen ,    broer en zus  en uiteraard echtparen   of gewoon een paar vrienden en vriendinnen.
Reist u alleen dan is dat geen probleem. Er zijn ook één persoonskamers mogelijk ( tegen een meerprijs)
Maar u zult zich niet gauw alleen voelen want de groepsgrote is meestal tussen de 35 en 45 personen .Dus aanspraak genoeg
Tijdens de reis en in Lourdes is er pastorale begeleiding aanwezig.
U kunt zich hier, met deze link, aanmelden via de contact site van de stichting.
Hier kunt u ook terecht met  al uw vragen en opmerkingen.
Als u ons een mail stuurt dan krijgt u het inschrijfformulier zsm mogelijk toe gestuurd

Financieƫl

Wij zijn een stichting. Wij proberen per jaar verschillende busreizen te organiseren naar b.v  het Bedevaartsoord Lourdes.
De prijzen die we hanteren is sterk afhankelijk van de tijd van het jaar en het aantal pelgrims dat mee kan reizen in de bus.
We gaan meestal met een rolstoelbus en soms zijn er ook een of meerdere bedden in de bus aanwezig
De prijs van onze reizen ligt tussen de € 950,-  en € 1095,-   ( in het jaar 2023 ) elke reis zal de prijs aangepast worden.
De exacte prijs komt in een van de eerste nieuwsbrieven te staan die we met regelmaat naar de mensen sturen.

Als stichting hebben we eigen bankrekening bij de ABN-AMRO.
Op dat moment als u de aanmeld formulieren hebt ingevuld dan krijgt u van ons een inschrijvingsbevestiging met daarop ook het bankrekeningnummer en kunt u het geld daar naar over maken.