• Informatiepagina's
  • Over ons

Welkom bij Stichting Bedevaarten Salland Twente! ( en eventueel daarbuiten) Wij zijn een toegewijde organisatie met een diepe passie voor het faciliteren van inspirerende bedevaarten naar het prachtige heiligdom van Lourdes. Onze missie is om mensen uit de regio Salland en Twente de mogelijkheid te bieden om een bijzondere en spirituele reis te maken naar deze betekenisvolle bestemming.

Al jarenlang zijn we toegewijd aan het organiseren van bedevaarten die niet alleen de fysieke reis omvatten, maar ook de innerlijke reis van hoop, genezing en verbondenheid. Lourdes staat wereldwijd bekend om zijn spirituele kracht en de wonderen die daar hebben plaatsgevonden. Als Stichting geloven we in de helende en versterkende ervaring die pelgrims in Lourdes kunnen vinden.

Onze reizen worden zorgvuldig samengesteld om een evenwicht te bieden tussen religieuze activiteiten, reflectie en de kans om te genieten van de prachtige omgeving. Pelgrims hebben de mogelijkheid om deel te nemen aan gezamenlijke vieringen, processies en bezoeken aan heilige plekken, en tegelijkertijd kunnen ze ook momenten van persoonlijke bezinning en gebed hebben.

Wat onze organisatie onderscheidt, is onze betrokkenheid bij het welzijn van elke pelgrim. We zorgen voor comfortabele accommodaties, professionele begeleiding en ondersteuning, en een warme gemeenschap van medepelgrims. Of iemand nu op zoek is naar spirituele vernieuwing, persoonlijke genezing of gewoon een bijzondere reiservaring, onze bedevaarten naar Lourdes bieden een scala aan mogelijkheden voor groei en inspiratie.

We nodigen iedereen uit om deel te nemen aan onze reizen, ongeacht leeftijd, achtergrond of geloofsovertuiging. Samen creëren we een sfeer van wederzijds respect en begrip, waarin iedereen zich welkom en op zijn gemak voelt.

Stichting Bedevaarten Salland Twente is vastbesloten om de traditie van bedevaarten voort te zetten en mensen te blijven begeleiden op hun spirituele reis naar Lourdes. We hopen dat onze inspanningen een bron van troost, hoop en inspiratie zullen zijn voor alle pelgrims die met ons mee gaan.

Share our website